Go Bottom
  • Witaj Gość

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Watriss

Strony: [1] 2
1
Pożeracze czasu / [Mini RPG] Laboratorium
« dnia: Listopad 03, 2014, 16:14:10 »
Trochę mi się ostatnio nudziło a brak weny dał się we wznak. Niestety mój brak weny objawia się tym że nie mam pomysłu na to co chce, więc przychodzi mi do głowy tysiące innych ale nie to co potrzebuje -_-. No i z tego powodu powstał kolejny pożeracz czasu w postaci historii.

Fabuła
W roku... 2014, 25 października zburzono pewien stary szpital. Nikt jednak nie wiedział o nielegalnym laboratorium które rozwijało się w podziemiach szpitala. Zostało ono opuszczone przez naukowców którzy pozostawili swoje obiekty badani. Na nasze szczęście laboratorium miało własne zasilacz energii oraz tajemniczego nielegalnego dostawce lekarstw, próbek i żywności. Nikt nie wiem czemu nie zaprzestał wysyłać produktów nawet po zamknięciu szpitala. Wrócimy jednak, co dziwne jakieś kilka godzin po zniszczeniu szpitala zamki do celi puszczają i wypuszczają nas, czyli obiekty badawcze. Nie możemy również wyjścia na powierzchnie bo windy i wejścia zawaliły się, ale mamy wentylacje i prąd! I inne zdatne sierotki do życia.

Co mamy robić?
Dobre pytanie! Mamy nauczyć się żyć. Mianowicie nasze postacie nie pamiętają nic o zewnętrznym świecie, wielu nie potrafi również pisać i czytać. Można powiedzieć że nie potrafimy wykonać zwykłych codziennych czynności. Nie znamy nazw przedmiotów które znajdują się w normalnym domu. Do tego przez te badania jesteśmy trochę chorzy psychicznie.

Regulamin
1. To nie zabijaka, nie możemy walczyć czy się mordować.
2. Historia ma podłoże naukowe a nie fantastyczno-paranormalne.
3.Nie wolno posiadać żadnych nad przyrodzonych zdolności. (można mieć zwiększoną wytrzymałość czy inne takie ale nie nadzwyczajne umiejętności!)
4. Ja najpierw musze zaakceptować KP, przedtem nie wolno pisać.
5. Nie róbcie dodatkowego konta na tego RPG, piszcie nad postem imię (numer i z czasem przezwisko) postaci którą kierujecie !
6. Można posiadać tylko jedną postać.
7. Dostosujcie się do historii, nic nie możecie pamiętać (jak już to jakieś przyzwyczajenia, np. drapanie się po szyi w danej sytuacji), włącznie z imieniem czy czymś związanym z światem na powierzchni.
8. Nasze postacie nie mogą myśleć o ucieczce

KP
Numer: (chodzi pod jakim numerem byliście nazywani przez doktorów np. obiekt 067
Przezwisko: Zostanie nadane z czasem przez innych uczestników
Cela: (w której mieszka)
Wiek:
Płeć:
Wygląd
Charakter:
Badania: Jakie na was przeprowadzano?
Choroby psychiczne: jakie macie.
Umiejętności: chodzi czy umiecie np. czytać albo pływać albo nie potraficie chodzić.

Mapa
(wkrótce dodam obrazek)
Cela numer (wszystkie są całe białe)
1. Obiekt numer 666 (Blades)
2. Obiekt numer 073 (Asterix)
3. Obiekt numer 13 (Mehisto)
4. Obiekt numer 09 ( Watriss)
5.
6.
7.
Sala badani chemicznych (cała biała, pełna próbek wirusów i kosmetyków, nawet narkotyków)
Sala wodna ( są tam prysznice pod które prowadzono czasem obiekty, basen dla doktorków i przebieralnia, niebieskie ściany biała posadzka)
Sala badani mózgu ( biała)
Sala rozrywkowa ( sala dla doktorów z różnymi zabaweczkami beżowe ściany, czerwony dywan )
Kuchnia (biała)
Budka ochroniarzy ( niewielka ale pełna najnowszych komputerów i innych elektronicznych urządzeni, nawet jest internet)
Sala operacyjna (biała)
Sala badani... (biała)
Nie mam pomysłu jakie mogą być jeszcze sale badani

   

2
Legendy / Wojna Pierwotna
« dnia: Listopad 01, 2014, 21:28:11 »
Am było to po stworzeniu ludzkości, po narodzeniu się szlachetnych kocich rodów i utworzenia się pierwszych wilczych watach. Duchy błąkały się po świecie lub dołączały
do domów którym im nadano. I świat był duży i dużo było myśli. Ale... w tych myślach przedostała się pustka i wszczęła bunt nienawiści. Rody niszczyły się, ludzie mordowali
watahy krzywdziły. I tak oto na polu bitwy na terenach niegdyś pięknych tuż obok domów boskich spotkały się wszystkie rody, klany, miasta i państwa, stada i watahy.
I wszystkie one stanęły na przeciw sobie. Warczały, krzyczał, syczał, prychały, rżały. Każde stworzenie od latających na niebie ciałach bo mroczne głębiny stwory od ludzkie
zobaczyły wszystkie stworzenia wszystkie inne. I przeraziło je gdyż wetem świat stał się dla nich mały. Tak więc zadęły rogi, po ziemi poszarżowały kopyta w karki wbiły się zęby.
I walczyły koty, wilki, smoki, ptaki, gady i płazy, owady i ryby a wraz z nimi ludzie których ogarnęła największa pustka. Woje trwały długo... tysiąc nocy.. pięć tysięcy nocy... kilkaset milionów nocy.
Aż wreszcie wszystkich ogarnął smutek bo kiedy pokonali jednego przychodzili następni, i spojrzeli na twarzy zimny przyjaciół, bo zrozumieli iż nie wrócą. I zaczęli krzyczeć do bogów
walić w ich drzwi a stworzeniu mocą życia i śmierci bogowie zamknęli się w swych domach i pochowali w szafach bojąc się przeznaczenia. A gdy zobaczyły to stworzenia pustka pochłonęła je jeszcze bardziej, więc zwróciły swe modły do pradawnych żywiołów które dały im życie. Płakali, przeklinali, prosili. I wszystko zdawało się na nic. Żywioły jednak przybyły, zestąpiły na ziemie i wszyscy powstali ciesząc się myślą że oto one dadzą im zwycięstwo. Żywioły jednak miały oczy srogie, pełne złości i sprawiedliwości. I stworzenia oniemiały ponieważ nie wiedziały gdzie popełniły błąd.
-Widzimy waszą chciwość, czujemy waszą nienawiść, dotykamy waszego smutku- przemówiły żywioły a ich głosy odbiły się echem bo całym świecie zmieniając go całkowicie.
-Zgubiliście się na pustyni która dawała wam wody a wy waszą chciwością wylaliście ją pod swe koniczyny. I piaski nasiąkły wodą i pochłonęły was.- i żywioły podniosły głosy do góry.
-Damy wam szanse, pokażemy wam prawdę nadziei, wolności wiary, wole zwycięstwa, i przysięgę wieczności !- i  zaśpiewały pieśni która zabrzmiała w głowach stworzeni żywych i martwych.

W mroku dusza staje,
Czy jest coś co kochasz?

Stań i walcz, zagnij w róg!
W wojennej batalii żyj !
Jeśli tylko możesz..
Żyj jakby ten dzień był twym ostatnim.
Walcz
Walcz
Walcz
Walcz dla tego w co wierzysz!
Czy w tym świecie istnieje tylko mrok?
Walcz w nim do końca!
Ponieważ mrok ukrywa światłość
Walcz
Walcz
Walcz
Walcz z tarczą w ręku i ostrzem w sercu!
Walcz
Walcz
Walcz  bowiem ten świat wciąż istnieje.... walcz.
[/i]

I stworzenia ujrzały świat który zniszczyły i skruszył się bardzo, tak więc w każdej żywej istocie płynie krew wojny pierwotnej bo jedynie ci którzy ją przeżyli brali w niej udział. Tak też więc wciąż pustka toczy wojnę pierwotną od narodzin po śmierć i jeszcze dalej.

3
Ankiety / Nowa nazwa dla klanu słoneczników.
« dnia: Październik 18, 2014, 15:31:33 »
Który wam się najbardziej podoba, lub według was jest najbardziej sensowny?

4
Góry wschodnie / Szczyt
« dnia: Październik 17, 2014, 18:55:23 »

Na samym czubku rośnie kamienne drzewo z którego wyrasta drewniany owoc.

5
Góry wschodnie / Głęboka rzeka
« dnia: Październik 17, 2014, 18:53:31 »

6
Góry wschodnie / Kamienny wąwóz
« dnia: Październik 17, 2014, 18:52:07 »

7
Góry wschodnie / Skalny stok
« dnia: Październik 17, 2014, 18:48:03 »

Jest bardziej stromy niż się wydaje!

8
Lodowce / Lodowa jaskinia
« dnia: Październik 16, 2014, 16:32:14 »


Znajduje się przy południowym lodowcu, w głębi lodowej krainy.

9
Lodowce / Tajga
« dnia: Październik 16, 2014, 16:24:59 »
Gęsta, zimna i niebezpieczna. Tak najłatwiej ją opisać.


10
Stare zamczysko / Sala rytualna
« dnia: Październik 15, 2014, 14:37:52 »

Stara komnata przystosowana do odprawiania różnorodnych rytuałów. Miejsca strzeże kilka duchów.

11
Legendy / Powstanie świata
« dnia: Październik 15, 2014, 14:08:19 »
Gdy na ziemi panowała nicość, i gdy niebyło ziemi gdyż okryła ją nicość, do świata przybyli Horion i Elakro. I zobaczyli dziesięć żywiołów które toczyło wciąż między sobą woje w nicości, chaosie. Sięgnęli więc po flety i zagrali. A gdy w nicości pojawiły się dźwięki i gdy żywioły usłyszały je zaprzestały wojów. Kierowane muzyką zaczęły tańczyć, w ten sposób tworzyć świat. Spod ich stóp wydobyły się morza i góry. Spod ruchu rąk zawirowały pierwsze wiatry. Rozwinęły się kwiaty. A widząc to Horion i Elakro otwarli oczy ze zdumienia gdyż nie posiadali mocy tak wielkiej by stworzyć świat w chaosie i duszy tak dumnej. Chciwi piękna zaprzestali gry i nazwali się bogami nowego świata. A gdy muzyka ustała żywioły zaprzestały tańca. I nienawiść w nich zebrała gdy zobaczyły Horiona i Elakrona królującego nad ich królestwem. Mściwe żywioły zeszły więc z nicości na ziemie. I tam zagrały swoją muzykę. A słysząc to ziemia wydała choroby i szarańczę, sprowadzające biedę. Muzyka stworzyła nienawiść i zemstę w ludzkich myślach, rozpoczynając wojny. Wtem z nicości wyłonili się z ci co imiona nadano w ciemności, oni też zabili i potępili bogów. W tym że czasie With nadała kierunki wiatrom i wyznaczyła ich strażników, i Terra która wychowała podziemia. I wszystkie inne żywioły wyszły z nicości by panować nad nowym światem.

12
Stare zamczysko / Ogród
« dnia: Październik 14, 2014, 15:52:41 »

W rzeczywistości jest to piękne miejsce, pełne starych drzew, stawów, mostków po których spacerują duchy.

13
Stare zamczysko / Miejsce modłów
« dnia: Październik 14, 2014, 15:35:07 »

Zniszczona przez duchy komnata, piękna za swojej przeszłości. Cienie uznają to miejsce za święte i dotąd nie odważyły się zmienić w nim cokolwiek.

14
Stare zamczysko / Wrota
« dnia: Październik 14, 2014, 15:32:10 »

Miejsce wydaje się nie podlegać prawą fizyki i otacza ją wyczuwalna do szpiku kości obecność duchów.

15
Lodowce / Lodowiec
« dnia: Październik 14, 2014, 15:24:53 »

Strony: [1] 2
Maj 02, 2024, 01:49:08 Top
Layout Options | Color:  
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
rpg-ug tomaszowskieperegrynacje nowewienislawowo bp-ppogang worldofdemons