Trochę mi się ostatnio nudziło a brak weny dał się we wznak. Niestety mój brak weny objawia się tym że nie mam pomysłu na to co chce, więc przychodzi mi do głowy tysiące innych ale nie to co potrzebuje -_-. No i z tego powodu powstał kolejny pożeracz czasu w postaci historii.
Fabuła
W roku... 2014, 25 października zburzono pewien stary szpital. Nikt jednak nie wiedział o nielegalnym laboratorium które rozwijało się w podziemiach szpitala. Zostało ono opuszczone przez naukowców którzy pozostawili swoje obiekty badani. Na nasze szczęście laboratorium miało własne zasilacz energii oraz tajemniczego nielegalnego dostawce lekarstw, próbek i żywności. Nikt nie wiem czemu nie zaprzestał wysyłać produktów nawet po zamknięciu szpitala. Wrócimy jednak, co dziwne jakieś kilka godzin po zniszczeniu szpitala zamki do celi puszczają i wypuszczają nas, czyli obiekty badawcze. Nie możemy również wyjścia na powierzchnie bo windy i wejścia zawaliły się, ale mamy wentylacje i prąd! I inne zdatne sierotki do życia.
Co mamy robić?
Dobre pytanie! Mamy nauczyć się żyć. Mianowicie nasze postacie nie pamiętają nic o zewnętrznym świecie, wielu nie potrafi również pisać i czytać. Można powiedzieć że nie potrafimy wykonać zwykłych codziennych czynności. Nie znamy nazw przedmiotów które znajdują się w normalnym domu. Do tego przez te badania jesteśmy trochę chorzy psychicznie.
Regulamin
1. To nie zabijaka, nie możemy walczyć czy się mordować.
2. Historia ma podłoże naukowe a nie fantastyczno-paranormalne.
3.Nie wolno posiadać żadnych nad przyrodzonych zdolności. (można mieć zwiększoną wytrzymałość czy inne takie ale nie nadzwyczajne umiejętności!)
4. Ja najpierw musze zaakceptować KP, przedtem nie wolno pisać.
5. Nie róbcie dodatkowego konta na tego RPG, piszcie nad postem imię (numer i z czasem przezwisko) postaci którą kierujecie !
6. Można posiadać tylko jedną postać.
7. Dostosujcie się do historii, nic nie możecie pamiętać (jak już to jakieś przyzwyczajenia, np. drapanie się po szyi w danej sytuacji), włącznie z imieniem czy czymś związanym z światem na powierzchni.
8. Nasze postacie nie mogą myśleć o ucieczce
KP
Numer: (chodzi pod jakim numerem byliście nazywani przez doktorów np. obiekt 067
Przezwisko: Zostanie nadane z czasem przez innych uczestników
Cela: (w której mieszka)
Wiek:
Płeć:
Wygląd
Charakter:
Badania: Jakie na was przeprowadzano?
Choroby psychiczne: jakie macie.
Umiejętności: chodzi czy umiecie np. czytać albo pływać albo nie potraficie chodzić.
Mapa
(wkrótce dodam obrazek)
Cela numer (wszystkie są całe białe)
1. Obiekt numer 666 (Blades)
2. Obiekt numer 073 (Asterix)
3. Obiekt numer 13 (Mehisto)
4. Obiekt numer 09 ( Watriss)
5.
6.
7.
Sala badani chemicznych (cała biała, pełna próbek wirusów i kosmetyków, nawet narkotyków)
Sala wodna ( są tam prysznice pod które prowadzono czasem obiekty, basen dla doktorków i przebieralnia, niebieskie ściany biała posadzka)
Sala badani mózgu ( biała)
Sala rozrywkowa ( sala dla doktorów z różnymi zabaweczkami beżowe ściany, czerwony dywan )
Kuchnia (biała)
Budka ochroniarzy ( niewielka ale pełna najnowszych komputerów i innych elektronicznych urządzeni, nawet jest internet)
Sala operacyjna (biała)
Sala badani... (biała)
Nie mam pomysłu jakie mogą być jeszcze sale badani